ایمیل پشتیبانی خرید: [email protected]

[vc_row][vc_column][vc_column_text]بسیاری از دانشجویانی که وارد مقطع کارشناسی ارشد می‌شود، نیاز دارند تا با نحوه نگارش علمی آشنا شده و به منظور تهیه پایانامه و مقالات خود بتوانند تحقیقات به عمل آمده را با زبانی علمی نوشته و ارائه کنند.

در این دوره سعی شده تا به صورت جامع در مورد انواع نگارش‌های علمی از قبیل پایانامه، مقالات علمی، نگارش کتاب و … صحبت و طریقه تهیه آنها توسط نرم افزار Microsoft Word تشریح شود تا دانشجویان بتوانند با استفاده از آن پژوهش انجام شده خود را به صورت مناسب نوشته و ارائه کنند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_message]

ثبت نام در وب سایت و شرکت در دوره رایگان است

مشاهده رایگان هر ویدئو در بخش «برنامه آموزشی»

[/vc_message][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″]

[/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]
۶۷۱ مشاهده
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]نگارش علمی موضوعی است که برای بسیاری از دانشجویانی که وارد مقطع کارشناسی ارشد می‌شوند، میحثی محوری بوده و درواقع ارائه نتایج آنها منوط به درست نوشتن آن نتایج و درست ارائه دادن آنها در قالب نگار‌های علمی همچون پایانامه، مقاله، پروپوزال و … است. آنها نیاز دارند تا با نحوه نگارش‌های علمی بدرستی آشنا شوند و بخوبی نتایج یافته ها و تحقیقات خود را به زبان علمی بنویسند.

در این دوره سعی شده تا به صورت جامع در مورد انواع نگارش‌های علمی از قبیل پایانامه، مقالات علمی، نگارش کتاب، پروپوزال و … صحبت و طریقه تهیه آنها توسط نرم افزار Microsoft Word تشریح شود تا بتوان با استفاده از آن پژوهش انجام شده خود را به صورت مناسب نوشته و ارائه کنند.

نرم افزار مایکروسافت Word نرم افزاری بسیار ساده و در عین حال مناسب برای نوشتن انواع نگارش‌ها بوده و سادگی آن باعث محبوبیت بسیار زیاد این نرم افزار شده است. امروز عمده نگارش‌ها توسط افراد در این نرم افزار انجام می شود و بر این اساس نحوده درست نویسی و استفاده از ابزارهای آن می‌تواند برای تهیه مستندات خوب و خوانا بسیار مفید واقع شوند. امروزه از این نرم افزار برای تهیه انواع مستندات از قبیل انواع کتب، مقاله، پایانامه، پرپوزال، مستندات سازمانی، نامه نگاری، تهیه فرم ها و پرسشنامه ها، تهیه مجلات و … استفاده می شود، بنابراین یادگیری درست مایکروسافت Word یکی از ضروریات دنیای کسب و کار امروزه است.

پیش نیاز ها و نیازمندی ها

دسترسی به نرم افزار مایکروسافت Word نسخه‌ی ۲۰۱۳ به بالا

مطالب پوشش داده شده در این دوره

مفهوم نگارش علمی و انواع آن

شرح انواع مقالات علمی و طرز تهیه آنها

شرح پایانامه و طرز تهیه آن

استفاده کامل از قابلیت های نرم افزار Microsoft Word

طریقه نگارش کتاب

تعریف تمرینات جامع برای یادگیری Microsoft Word[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نقد و بررسی دوره

نا مشخص

امتیاز
  • 5 ستاره0
  • 4 ستاره0
  • 3 ستاره0
  • 2 ستاره0
  • 1 ستاره0

هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

TAKE THIS COURSE
  • FREE
  • 60 Days
  • لیست آرزو
45 دانشجو ثبت نام کرده
© دیاکو دانش افزار.

@DeyakoLTD

ما را در تلگرام دنبال کنید.

مشاهده کانال
بستن
X