ایمیل پشتیبانی خرید: [email protected]

دوره مدیریت کیفیت یکی از استراژی های اصلی سازمان ها در محیط رقباتی امروز است. امروزه مدیریت و بهبود کیفیت یکی از راهبردهای مهم بسیاری از سازمان ها هستو تفاوتی ندارد که شرکت ارائه دهنده خدمات باشید، تولید کننده محصولات باشید، دارای پیشرفته ترین تکنولوژی ها هستید یا اینکه از روش های سنتی برای تولید و ارائه خدمت استفاده کنید. کیفیت رکن اساسی شما برای انتخاب محصولات و خدماتتان توسط مشتریان است.
سازمان ها با شناخت، تعریف، کنترل، بهبود و مدیریت کیفیت بر مبنای نیازمندهای مشتریان خود، می توانند از رقبای خود پیشی گرفته و بازار را از آن خود کنند.

[vc_row][vc_column][vc_message]

ثبت نام در وب سایت و شرکت در دوره رایگان است

مشاهده رایگان هر ویدئو در بخش «برنامه آموزشی»

[/vc_message][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″]

[/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]

اهداف دوره مدیریت کیفیت

دوره مدیریت کیفیت با هدف آموزش اصول اولیه مدیریت کیفیت، شناسایی چالش های آن و معرفی سیستم ها و راهکاری اجرای آن تهیه شده است. سعی شده تا این دوره خلاصه و کوتاه باشد و مفاهیم به همراه جزئیات و چالش هایی که در اجرا با آنها مواجه خواهیم شد بیان شوند.

محتویات دوره

در دوره مفاهیم مدیریت کیفیت، ابتدا مفهوم کیفیت را بر اساس هشت بُعد اصلی آن تشریم می کنیم. بعد از آن سعی شده تا سه حوزه اصلی مدیریت کیفیت که هرکدام دارای اهمین ویژه هستند مورد بحث قرار گرفت. حوزه های اصلی مدیریت کیفیت شامل برنامه ریزی کیفیت، تضمین کیفیت و کنترل کیفیت.

سپس راهبرد مدیریت کیفیت جامع و نحوه شکل گیری سیستم های مدیریت کیفیت از دل آن را صحبت خواهیم کرد. سعی شده تا سیستم های پرکابرد در این به صورت کامل گفتگو شوند، این سیستم ها شامل سیستم استاندارد مدیریت کیفیت سازمان ایزو، مدل تعالی سازمان اروپا (EFQM)، مدل آمریکایی مالکوم بریج و مدل شش سیگما که یکی از مدل های بسیار کاربردی و موفق در این زمینه است.

در نهایت در خصوص چرخه DAMIC به طور کامل صحبت شده. این چرخه که از دل مدل شش سیگما بیرون آمده است، یک رویکرد سیستماتیک بسیار کاربردی برای اجرای پروژه های بهبود در سازمان ها است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نقد و بررسی دوره

نا مشخص

امتیاز
  • 5 ستاره0
  • 4 ستاره0
  • 3 ستاره0
  • 2 ستاره0
  • 1 ستاره0

هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

TAKE THIS COURSE
  • FREE
  • 100 Days
  • لیست آرزو
17 دانشجو ثبت نام کرده
© دیاکو دانش افزار.

@DeyakoLTD

ما را در تلگرام دنبال کنید.

مشاهده کانال
بستن
X